I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto Łódź
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.
„Park Julianowski – rozbudowa XXI w.”
Przedmiotem zapytania jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, na którą składa się m.in.:
1. projekt budowlano-wykonawczy (na mapach do celów projekt.) - 6 egz.
2. kosztorys ofertowy - 6 egz.
3. kosztorys inwestorski - 6 egz.
4. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 6 egz.
5. przedmiar robót - 6 egz.
w wersji papierowej i w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym CD lub DVD (Microsoft Word, Excel, Norma w formacie .ath, PDF) oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do przystąpienia do wykonania inwestycji w terenie.
Projekt ma mieć wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i opinie oraz przygotowane dokumenty w celu uzyskania pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) lub uzyskaniu odpowiedzi Wydziału Urbanistyki i Architektury o braku uwag do przedłożonego zgłoszenia zamiaru wykonania robót wraz z pozyskaniem pośrednich dokumentów architektonicznych oraz projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonania prac, zatwierdzony w Zarządzie Dróg i Transportu w Łodzi (jeśli będzie wymagany).
Projekt ma powstać z uwzględnieniem:
1. uwag zawartych w opisie zadania zawartym we wniosku do Budżetu Obywatelskiego na 2016r. „B0003 – Park Julianowski – rozbudowa XXI w.”
2. zapisów zawartych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla części obszaru Miasta Łodzi położonej w dolinie rzeki Sokołówki, obejmującego rejon parku doliny Sokołówki – uchwała XXVI/420/11 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 16 listopada 2011r.
Termin wykonania zamówienia: do 90 dni od dnia zawarcia umowy.
Gwarancja: 36 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Opracowanie należy wykonać na mapach do celów projektowych.
Wyszczególnienie działek przeznaczonych do zagospodarowania:
L.P. NR dz. Obręb L.P. NR dz. Obręb
1 24/47 B-27 12 40/6 B-27
2 346/8 B-5 13 392/4 B-5
3 406/2 B-5 14 24/40 B-27
4 362/2 B-5 15 392/8 B-5
5 390/2 B-5 16 346/6 B-5
6 406/4 B-5 17 392/9 B-5
7 12/6 B-27 18 359/3 B-5
8 24/55 B-27 19 359/4 B-5
9 24/9 B-27 20 24/42 B-27
10 24/12 B-27 21 24/44 B-27
11 24/15 B-27 22 24/18 B-27
Realizacja inwestycji polegać będzie m.in. na:
1. zaprojektowaniu placu zabaw dla dzieci w formie statku długości ok. 20m i szerokości ok. 13 m,
2. zaprojektowaniu niskiego parku linowego (siatkowego parku linowego),
3. zaprojektowaniu alejki o długości ok. 550m z kostki betonowej lub asfaltu,
4. zaprojektowaniu dwóch skałek wspinaczkowych,
5. zaprojektowaniu monitoringu - 2 punkty obserwacyjne,
6. zaprojektowaniu miejsca montażu ławek i koszy,
7. zaprojektowaniu miejsc nasadzenia drzew w tym alei składająca się z metasekwoi chińskich,
8. zaprojektowaniu altanki z miejscem na grill,
9. zaprojektowaniu ustawienia 2 tablic informacyjnych z mapą terenu i zaznaczoną lokalizacją urządzeń zabawowych, układu alejek, altany, ścianek wspinaczkowych etc.,
10. zaprojektowaniu likwidacji parku dla psów,
11. zaprojektowanie siłowni plenerowej – min. 5 urządzeń.
Projekt ma mieć wymagane prawem uzgodnienia i opinie umożliwiające realizację inwestycji wraz z pozyskaniem pośrednich dokumentów architektonicznych.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienia w uzgodnieniu
z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowywania. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie gotowy w ramach prac projektowych przedłożyć Zmawiającemu wariantowe rozwiązania projektowe wraz ze wskazaniem zalet i wad poszczególnych rozwiązań oraz wstępną kalkulację kosztów wykonania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 90 dni od daty zawarcia umowy.
IV. OPIS SPOSOBU ZŁOŻENIA OFERTY, MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Obowiązującą formą złożenia ważnej oferty jest przesłanie jej wraz z załącznikami drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź lub osobiste złożenie w zamkniętej kopercie w sekretariacie Wydziału Gospodarki Komunalnej przy ul. Piotrkowskiej 175 w Łodzi do dnia 23 lutego 2016r. do godziny 17:00 (decyduje data i godzina wpływu do Wydziału) z dopiskiem:
Oferta na "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Park Julianowski – rozbudowa XXI w.”
NIE OTWIERAĆ PRZED 23.02.2016R. GODZINA 17:00.
Ponadto oferta winna być złożona z:
-oświadczeniem o posiadaniu uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej,
-oświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i opłaceniu składek,
-aktualnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnym zaświadczeniem
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny otrzymanych ofert w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawców cenę. Należy podać cenę netto, VAT oraz brutto. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami.
VI. TERMIN I SPOSÓB ZAPŁATY
Wykonawca wystawi fakturę VAT, po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru (bez uwag). Zamawiający dokona płatności za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie omawianego zamówienia jest Przemysław Jurkowski, podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, tel.(0-42) 638-52-38;
e-mail: p.jurkowski@uml.lodz.pl;
Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi i nie stanowi podstawy do roszczeń sobie praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy.